Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ a příprava učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887539" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887539 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ a příprava učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na vytváření profesních kompetencí budoucích učitelů 1. stupně ZŠ prostřednictvím vlastní zkušenosti s badatelsky orientovaným vyučováním matematiky (BOVM). Hlavními tématy budou: 1) Vyjasnění konceptu BOVM v českém kontextu. 2) Rozbor toho, jak jsou studenti schopni rozvinout svoji zkušenost do vlastních úloh, vysvětlení a analogií, tedy jak jsou schopni transformovat znalost matematického obsahu do didaktické znalosti obsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry based mathematics education on primary school level and training of future teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper will focus on the opportunities to influence professional competences of future primary mathematics teachers through experiencing inquiry based mathematics education (IBME). The study contained: (1) Clarifying the concept of IBME in the Czech context. (2) Analyzing how students are able to use their knowledge of mathematics in elaboration of particular learning environment (number triangles) for IBME, that is how students are able to transform their knowledge into the subject didactic competence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí.

  • ISBN

    978-80-244-4062-0

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    8-14

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku