Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problem posing as a motivation to the development of mathematical literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F09%3A00331698" target="_blank" >RIV/67985840:_____/09:00331698 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Die Aufgabenbildung als Motivation zur Entwicklung der mathematischen Grundbildung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Aufgabenbildung fassen wir als Ziel und auch als Mittel der mathematischen Bildung der Grundschullehrer auf. Während des Prozesses der Aufgabenbildung werden die Studenten eigener Mängel bewusst, was in ihnen den Bedarf an Besserung hervorruft und soauch die Weiterentwicklung eigener mathematischen Grundbildung (mathematical literacy) und der Fachkompetenz erregt. Als Ausgangspunkt dienen die Beispiele der Aufgaben, die Studenten (a) zu der gegebenen Situation und (b) zu dem gegebenen Resultat bildeten. Es wird gezeigt, wie die Studenten diese Aufgaben analysieren und bewerten.

  • Název v anglickém jazyce

    Problem posing as a motivation to the development of mathematical literacy

  • Popis výsledku anglicky

    As a rule we understand problem posing as both aim and tool of mathematics education of elementary school teachers. In the course of problem posing students realise their lack of knowledge and this evokes need of improvement of mathematical literacy andprofessional competence. The bases of contribution are examples of problems that students posed to the given (a) situation or (b) result. It is shown how the students analyse and assess these problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Beiträge zum Mathematikunterricht

  • ISBN

    978-3-9811015-9-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VTM Verlag

  • Místo vydání

    Münster

  • Místo konání akce

    Oldenburg

  • Datum konání akce

    2. 3. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku