Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Study of Historical Geometric Problems by Means of CAS and DGS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887778" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887778 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/issue/view/7" target="_blank" >http://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/issue/view/7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Study of Historical Geometric Problems by Means of CAS and DGS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Common use of the computer algebra system wxMaxima and the dynamic mathematics software GeoGebra to solve a geometric problem on conics and locus from an 18th century textbook will be presented. In particular example will be shown of how the use of theseprograms helped the authors to understand the method that our predecessors used to deal with the conic sections together with the solving the problems. The combination of DGS and CAS has proved its worth to the authors in solving of such problems. The use of the computer changed the old problems, which to our students were originally solved in a rather strange way, into attractive modern problems.

  • Název v anglickém jazyce

    Study of Historical Geometric Problems by Means of CAS and DGS

  • Popis výsledku anglicky

    Common use of the computer algebra system wxMaxima and the dynamic mathematics software GeoGebra to solve a geometric problem on conics and locus from an 18th century textbook will be presented. In particular example will be shown of how the use of theseprograms helped the authors to understand the method that our predecessors used to deal with the conic sections together with the solving the problems. The combination of DGS and CAS has proved its worth to the authors in solving of such problems. The use of the computer changed the old problems, which to our students were originally solved in a rather strange way, into attractive modern problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.45.0002" target="_blank" >EE2.3.45.0002: scienceZOOM2 popularizace VaV</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings TIME 2014, Open Online Journal for Research and Education

  • ISBN

  • ISSN

    2313-1640

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Pädagogische Hochschule NÖ, Baden, Austria

  • Místo vydání

    Baden

  • Místo konání akce

    Krems

  • Datum konání akce

    1. 7. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku