Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bobřík učí informatiku, 4. díl - Použití logiky v informatice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889430" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889430 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Bobřík učí informatiku, 4. díl - Použití logiky v informatice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    4. díl seriálu článků, zabývající se vzdělávacím obsahem informatiky na středoškolské úrovni. Informatické soutěže typu Bebras (v češtině pod názvem Bobřík informatiky) představují studnici rozmanitých informatických úloh, které mají co říci středoškolskému učiteli i studentovi. Výběr úloh, které prošly náročným mezinárodním oponentním řízením a následně byly v různých státech použity při národních kolech soutěže, je doplněn komentáři, které ukazují spojitost těchto úloh se základními informatickými tématy a principy a které ukazují, co je obsahem výuky informatiky. 4. díl se věnuje logickým úlohám a použití logiky v informatice.

  • Název v anglickém jazyce

    Beaver teaches informatics, part No. 4 - Using logic in informatics

  • Popis výsledku anglicky

    Fourth part of the seriál of articles dealing with educational content of high school computer cience. Informatics contests like Bebras (Bobřík inforamtiky in the Czech version) are source of a lot of various computer science tasks which have something to say to high school teacher and student. A digest from tasks which have come through serious international review process and were consequently used in national contests in different counries is supplied by comments which show connection with basic topics of computer science and principles which show what is educational content of computer science. Part No. 4 is dedicated to logical tasks and using logic in computer science.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika - fyzika - informatika

  • ISSN

    1805-7705

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    377-390

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus