Bobřík učí informatiku, 4. díl - Použití logiky v informatice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889430" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889430 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Bobřík učí informatiku, 4. díl - Použití logiky v informatice
Popis výsledku v původním jazyce
4. díl seriálu článků, zabývající se vzdělávacím obsahem informatiky na středoškolské úrovni. Informatické soutěže typu Bebras (v češtině pod názvem Bobřík informatiky) představují studnici rozmanitých informatických úloh, které mají co říci středoškolskému učiteli i studentovi. Výběr úloh, které prošly náročným mezinárodním oponentním řízením a následně byly v různých státech použity při národních kolech soutěže, je doplněn komentáři, které ukazují spojitost těchto úloh se základními informatickými tématy a principy a které ukazují, co je obsahem výuky informatiky. 4. díl se věnuje logickým úlohám a použití logiky v informatice.
Název v anglickém jazyce
Beaver teaches informatics, part No. 4 - Using logic in informatics
Popis výsledku anglicky
Fourth part of the seriál of articles dealing with educational content of high school computer cience. Informatics contests like Bebras (Bobřík inforamtiky in the Czech version) are source of a lot of various computer science tasks which have something to say to high school teacher and student. A digest from tasks which have come through serious international review process and were consequently used in national contests in different counries is supplied by comments which show connection with basic topics of computer science and principles which show what is educational content of computer science. Part No. 4 is dedicated to logical tasks and using logic in computer science.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1805-7705
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
377-390
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—