Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bobřík učí informatiku, 5. díl - Informace a její reprezentace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891584" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891584 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mfi.upol.cz/index.php/mfi/issue/view/20" target="_blank" >http://www.mfi.upol.cz/index.php/mfi/issue/view/20</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Bobřík učí informatiku, 5. díl - Informace a její reprezentace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    5. díl seriálu článků, zabývající se vzdělávacím obsahem informatiky na středoškolské úrovni. Informatické soutěže typu Bebras (v češtině pod názvem Bobřík informatiky) představují studnici rozmanitých informatických úloh, které mají co říci středoškolskému učiteli i studentovi. Výběr úloh, které prošly náročným mezinárodním oponentním řízením a následně byly v různých státech použity při národních kolech soutěže, je doplněn komentáři, které ukazují spojitost těchto úloh se základními informatickými tématy a principy a které ukazují, co je obsahem výuky informatiky. 5. díl se věnuje informacím a jejich reprezentaci v počítači.

  • Název v anglickém jazyce

    Beaver teaches informatics, part No. 5 - Information and its representations

  • Popis výsledku anglicky

    5-th part of the serial of articles deals with educational content of high school computer s cience. Informatics contest Bebras (Bobřík informatiky in the Czech version) is source of plenty various computer science tasks which have something to say to high school teacher and student. A digest from tasks which have come through serious international review process and were consequently used in national contests in different countries is supplied by comments which show connections to basic topics of computer science and principles showing what is educational content of computer science. Part No. 5 shows tasks about information and its representations in computer.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika, fyzika, informatika

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    138-146

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus