Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bobřík učí informatiku, 7. díl - Úlohy na digitální gramotnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896354" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Bobřík učí informatiku, 7. díl - Úlohy na digitální gramotnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    7. díl seriálu článků, zabývající se vzdělávacím obsahem informatiky na středoškolské úrovni. Informatické soutěže typu Bebras (v češtině pod názvem Bobřík informatiky) představují studnici rozmanitých informatických úloh, které mají co říci středoškolskému učiteli i studentovi. Výběr úloh, které prošly náročným mezinárodním oponentním řízením a následně byly v různých státech použity při národních kolech soutěže, je doplněn komentáři, které ukazují spojitost těchto úloh se základními informatickými tématy a principy a které ukazují, co je obsahem výuky informatiky. 7. díl se věnuje tzv. uživatelským úlohám z každodenné práce s počítačem.

  • Název v anglickém jazyce

    Beaver teaches informatics, part No. 7 - Tasks about digital literacy Beaver teaches informatics, part No. 7 - Tasks about digital literacy

  • Popis výsledku anglicky

    7-th part of the serial of articles deals with educational content of high school computer s cience. Informatics contest Bebras (Bobřík informatiky in the Czech version) is source of plenty various computer science tasks which have something to say to high school teacher and student. A digest from tasks which have come through serious international review process and were consequently used in national contests in different countries is supplied by comments which show connections to basic topics of computer science and principles showing what is educational content of computer science. Part No. 7 deals with so-called user tasks from everyday work with computer.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika, fyzika, informatika

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    305-313

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus