Bobřík učí informatiku, 7. díl - Úlohy na digitální gramotnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896354" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896354 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Bobřík učí informatiku, 7. díl - Úlohy na digitální gramotnost
Popis výsledku v původním jazyce
7. díl seriálu článků, zabývající se vzdělávacím obsahem informatiky na středoškolské úrovni. Informatické soutěže typu Bebras (v češtině pod názvem Bobřík informatiky) představují studnici rozmanitých informatických úloh, které mají co říci středoškolskému učiteli i studentovi. Výběr úloh, které prošly náročným mezinárodním oponentním řízením a následně byly v různých státech použity při národních kolech soutěže, je doplněn komentáři, které ukazují spojitost těchto úloh se základními informatickými tématy a principy a které ukazují, co je obsahem výuky informatiky. 7. díl se věnuje tzv. uživatelským úlohám z každodenné práce s počítačem.
Název v anglickém jazyce
Beaver teaches informatics, part No. 7 - Tasks about digital literacy Beaver teaches informatics, part No. 7 - Tasks about digital literacy
Popis výsledku anglicky
7-th part of the serial of articles deals with educational content of high school computer s cience. Informatics contest Bebras (Bobřík informatiky in the Czech version) is source of plenty various computer science tasks which have something to say to high school teacher and student. A digest from tasks which have come through serious international review process and were consequently used in national contests in different countries is supplied by comments which show connections to basic topics of computer science and principles showing what is educational content of computer science. Part No. 7 deals with so-called user tasks from everyday work with computer.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika, fyzika, informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
305-313
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—