Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bobřík učí informatiku, 3. díl - Algoritmické úlohy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887190" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887190 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Bobřík učí informatiku, 3. díl - Algoritmické úlohy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Třetí díl seriálu článků, zabývající se vzdělávacím obsahem informatiky na středoškolské úrovni. Algoritmizace je základním tématem informatiky, nemusí být však vždy realizováno praktickým programováním, ale též uvažováním nad situacemi, které vyžadují uplatnit algoritmické myšlení. Téma je podepřeno výběrem úloh ze soutěže Bobřík informatiky, které prošly náročným mezinárodním oponentním řízením a následně byly v různých státech použity při národních kolech soutěže. Tyto úlohy jsou doplněny komentáři,které ukazují spojitost těchto úloh se základními informatickými tématy a principy a které ukazují, co je obsahem výuky informatiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Beaver teaches informatics, part 3 - Algorithmic tasks

  • Popis výsledku anglicky

    Third part of the seriál of articles dealing with educational content of high school computer cience. Algorithmization is a basic part of informatics. It allows to be developed not only by practical programming but thinking about situations requiring algorithmic thinking. This article sustains from a digest from contest tasks of "Beaver of informatics" contest to this topic which have come through serious international review process and were consequently used in national contests in different countries. These tasks are supplied by comments which show connection with basic topics of computer science and principles which show what is educational content of computer science.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika, fyzika, informatika (online)

  • ISSN

    1805-7705

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    "302?313"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus