Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce rodiny a školy z pohledu poradenského psychologa

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895915" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895915 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce rodiny a školy z pohledu poradenského psychologa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vztah rodiny a školy je mnohovrstevnaté téma, které lze nazírat z mnoha úhlů pohledu. V našem příspěvku bychom se chtěly hlouběji zamyslet nad emočním nábojem tohoto vztahu a možnostmi, jak s ním pracovat. Chtěly bychom poukázat na skutečnost, že reálná funkčnost vztahu rodiče a učitele může být odlišná od obecnějšího vzájemného postoje dané školy a dané rodiny. Tento postoj může být opět vzdálen obecnému hodnocení instituce školy a školství, jak jej vidí konkrétní rodiče. V uvedeném kontextu nahlížíme vztah rodiny a školy v roli poradenského psychologa a klademe si otázku, jaké jsou jeho možnosti s tímto tématem pracovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation between family and school from the perspective of counseling psychologist

  • Popis výsledku anglicky

    The relationship between family and school is a multifaceted topic that can be viewed from more perspectives. We would like to think deeper about the emotional side of this relationship and the opportunities to work with them in the paper. The aim is to show that the real functionality of the parent-teacher - relationship may be different from the general mutual perspective of the school and the perspective of the family. This attitude can be distanced again from the general evaluation of the institution of school and education in the view of a particular parent. In this context, we view the relationship between family and school in the role of counseling psychologist and look for possibilities to work in this field.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola a její lidé na křižovatkách

  • ISBN

    978-80-905245-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    9-20

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Č.B.

  • Datum konání akce

    26. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku