Sonda míry využití interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování v přírodopisu na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896253" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896253 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.018</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sonda míry využití interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování v přírodopisu na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Sonda, jejíž výsledky přináší tento příspěvek, byla provedena s cílem zmapovat míru využívání interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování mezi učiteli přírodopisu českých základních škol. Výsledky sondy naznačují, že potenciál interaktivní tabule pro jednotlivé kroky badatelské výuky není v současné době dostatečně využit. Jsou analyzovány zjištěné problémy, s nimiž se potýkají učitelé přírodopisu, kteří se snaží v praxi moderní didaktický přístup badatelské výuky s využitím interaktivní tabule zkombinovat.
Název v anglickém jazyce
THE SURVEY OF THE LEVEL OF INTERACTIVE WHITEBOARDS USE IN INQUIRY BASED LEARNING IN BIOLOGY AT BASIC SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
This contribution brings the results of the survey focused on the frequency and way of use of interactive whiteboards in inquiry based science education among the science teachers at Czech basic schools. These results indicate, that interactive whiteboards are used in inquiry based science education quite seldom and it?s potential for individual steps of inquiry approach is not yet entirely used. The mentioned problems in use of interactive whiteboards in inquiry based science education at Czech basic schools are analysed.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
223-232
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—