Matematickou cestou k technice – náměty pro učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43897569" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43897569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2018/sbornik2018.pdf" target="_blank" >http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2018/sbornik2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematickou cestou k technice – náměty pro učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přestavuje tříletý projekt přeshraniční spolupráce zaměřený na systematické hledání cest a nástrojů, jak zvýšit zájem žáků ZŠ a studentů SŠ o studium technických a přírodovědných oborů. Projekt se jmenuje MatemaTech – Matematickou cestou k technice. V příspěvku uvádím čtyři různé okruhy námětů, které byly předloženy učitelům na začátku projektu jako motivační. Náměty jsou založeny na středoškolských matematických tématech.
Název v anglickém jazyce
A mathematical way to technics -- subject lines for teachers
Popis výsledku anglicky
The contribution introduces a three-year cross-border cooperation project aimed at systematical seeking of ways and tools to increase the interest of elementary and secondary school pupils in studying technical and scientific disciplines. The project is called MatemaTech - The Mathematical Way to Technics. In the paper I present four different subject lines which were presented to the teachers at the beginning of the project as motivational. The lines are based on secondary school math topics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2018
ISBN
978-80-86843-64-3
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
135-140
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
8. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—