Hodnocení ve výuce cizího jazyka na waldorfské škole v teorii a praxi.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43897571" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43897571 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení ve výuce cizího jazyka na waldorfské škole v teorii a praxi.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této studie je představit základní teoretická východiska waldorfské pedagogiky v oblasti hodnocení se zřetelem na výuku cizích jazyků. Zkoumáním ukázek závěrečných vysvědčení žáků základní školy zjišťuje, zdali tyto teoretické předpoklady skutečně nacházejí uplatnění v praxi.
Název v anglickém jazyce
Foreign Language Assessment at Waldorf Schools: Theory and Practice
Popis výsledku anglicky
The aim of this study is to present the theoretical principles of Waldorf pedagogy in relation to assessment, with a particular focus on the teaching of foreign languages. By analysing final reports of elementary school pupils it examines whether these theoretical values are in fact reflected in practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lingua viva
ISSN
1801-1489
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIV
Číslo periodika v rámci svazku
27
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
9-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—