E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061466" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se)
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška se zaměří na vybrané teoretické přístupy k problematice učení, které pomáhají proniknout hlouběji do problematiky výuky a učení a na základě toho efektivněji používat online technologie v učení (se). Teoretické přístupy totiž mimo jiné naznačují, jak lze učení řídit, na co klást důraz nebo jaké jsou role jeho jednotlivých aktérů. Teoretická východiska tak vedou k pedagogickým úvahám o možnostech zapojení technologií ve vzdělávání a současně zabraňují zjednodušujícímu zkušenostnímu či technicistnímu pohledu na e-learning. V rámci přednášky budou prezentovány rovněž příklady aplikací teoretických východisek do podoby online kurzů.
Název v anglickém jazyce
E-learning : flexibility and complementarity of approaches to learning (with)
Popis výsledku anglicky
The lecture will focus on selected theoretical approaches to (online) learning. Theoretical approaches to learning that helps penetrate deeper into the problems of teaching and learning, based on effective use of technology in online learning (with). Theoretical approaches is, among other things suggest learning how to drive, what to emphasize and what are the roles of the various actors. Theoretical background and pedagogical considerations lead to the involvement of the possibilities of technology ineducation and at the same time preventing technological oriented or simplistic view of e-learning. The lectures will also be presented theoretical examples of applications into online courses.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů