Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ ve Scratchi, její teoretická východiska a charakter

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43897808" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43897808 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ ve Scratchi, její teoretická východiska a charakter

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři připravované učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ v programovacím prostředí Scratch, vytvářené v rámci strategického projektu PRIM, popisují její teoretická východiska a povahu. Připravované edukační materiály vychází z didaktické teorie budování konceptů. Teorie je stručně vyložena a jsou představeny požadavky, které autoři, vycházejíce z této teorie, na její charakter kladli. Principy, které byly při tvorbě uplatněny, jsou ilustrovány v tabulce souslednosti vyučovaných programátorských konceptů a na použitých didaktických prostředích a úlohách pro žáky. V závěru jsou prezentovány první výsledky z ověřování na školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Textbook for programming at lower-secondary in Scratch, its theoretical background and character

  • Popis výsledku anglicky

    Authors of prepared educational materials for lower secondary programming in Scratch environment describe theoretical background and character of these materials. Prepared materials are based on didactical theory of concept building. The theory is described briefly and requirements to the materials are presented. Principles used in creation of these materials are illustrated in a table of sequence of educated programming concepts and used didactical environments and tasks for pupils. First results of evaluation of these educational materials at schools are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník konference Didinfo 2018

  • ISBN

    978-80-7494-424-6

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    25-32

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci a Univerzita Mateja Béla, Banská Bystrica

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    4. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku