Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv výukového prostředí na osvojování kognitivních a afektivních cílů výuky žáky na primárním stupni základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898092" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898092 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv výukového prostředí na osvojování kognitivních a afektivních cílů výuky žáky na primárním stupni základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje vliv výukového prostředí na dosahování především afektivních cílů u žáků. Na výzkumu participovalo 137 žáků z primárního stupně základních škol. Výuka byla zaměřena na téma: Sladkovodní živočichové a jejich životní prostředí. Data byla shromažďována prostřednictvím experimentu s využitím spárovaných skupin. Výuka v experimentální skupině probíhala v prostředí školních zahrad. Výuka kontrolní skupiny byla organizována v běžné třídě. Mezi skupinami byl patrný rozdíl v dosahování afektivních cílů. Žáci v experimentální skupině projevovali větší zájem o výuku než žáci ve skupině kontrolní.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of educational environment on acquiring cognitive and affective goals of teaching pupils at primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on impact of educational environment on achieving mainly affective goals. 137 primary school pupils were participated on the research. Education was focused on topic: The freshwater animals and surroundings. Data was collected during pair groups experiment. Education in the experimental group was situated on the school garden. Pupils in the control group were taught in a classroom. The visible difference between these two groups was evident mainly in the affective goals. Pupils in the experimental group had bigger interest on education that pupils in the control group.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Project – based education in science education: empirical texts XV

  • ISBN

    978-80-7290-980-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    168-174

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000455249900019