Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898361" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898361 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky
Popis výsledku v původním jazyce
Tato publikace shrnuje výsledky řešení projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích s názvem Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky. Neklade si za cíl pojednat komplexně vytváření kompetence k řešení problémů na všech typech škol. Zpracovává (dílčí) výsledky disertačních projektů členů řešitelského týmu (studentů) a jejich školitelů, jak to ostatně předpokládá grantové schéma. Jednotlivé kapitoly knihy se vztahují k různým aspektům kompetence k řešení problémů a procesu její kultivace v prostředí různých typů škol. Naše pozornost se zaměřuje zejména na dvě složky kompetence k řešení problémů: identifikace a proces řešení problému.
Název v anglickém jazyce
Problem solving as one of the key competences in teaching mathematics and computer science
Popis výsledku anglicky
This publication summarizes the results of the project of the Grant Agency of the University of South Bohemia in České Budějovice entitled Problem Solving as one of the key competences in the teaching of mathematics and computer science. It does not seek to address complex problem-solving skills for all types of schools. It processes the (partial) results of the dissertation projects of the research team members (students) and their supervisors, as the grant scheme expects. The different chapters of the book relate to the different aspects of competence to solve problems and the process of its cultivation in the environment of different types of schools. Our attention focuses on two components of problem-solving competence: identification and problem solving process.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7394-724-8
Počet stran knihy
150
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—