Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898361" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898361 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace shrnuje výsledky řešení projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích s názvem Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky. Neklade si za cíl pojednat komplexně vytváření kompetence k řešení problémů na všech typech škol. Zpracovává (dílčí) výsledky disertačních projektů členů řešitelského týmu (studentů) a jejich školitelů, jak to ostatně předpokládá grantové schéma. Jednotlivé kapitoly knihy se vztahují k různým aspektům kompetence k řešení problémů a procesu její kultivace v prostředí různých typů škol. Naše pozornost se zaměřuje zejména na dvě složky kompetence k řešení problémů: identifikace a proces řešení problému.

  • Název v anglickém jazyce

    Problem solving as one of the key competences in teaching mathematics and computer science

  • Popis výsledku anglicky

    This publication summarizes the results of the project of the Grant Agency of the University of South Bohemia in České Budějovice entitled Problem Solving as one of the key competences in the teaching of mathematics and computer science. It does not seek to address complex problem-solving skills for all types of schools. It processes the (partial) results of the dissertation projects of the research team members (students) and their supervisors, as the grant scheme expects. The different chapters of the book relate to the different aspects of competence to solve problems and the process of its cultivation in the environment of different types of schools. Our attention focuses on two components of problem-solving competence: identification and problem solving process.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-724-8

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy