Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ (2. část)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43899913" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43899913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2019/02/03.pdf" target="_blank" >https://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2019/02/03.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2020.003" target="_blank" >10.5507/jtie.2020.003</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ (2. část)
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je pokračováním článku Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ, který byl publikován v JTIE v r. 2018 a konkretizuje učivo z hlediska náplně, typických výukových příkladů a využívaných programů v souvislosti s publikovaným vzorovým školním vzdělávacím programem (ŠVP) pro výuku informatiky. Článek dále představuje návrh ŠVP pro vzdělávací okruh Využití digitálních technologií ve vzdělávací oblasti Člověk a svět práce, jehož obsahem je tvorba a zpracování multimédií, tvorba webových stránek a rastrová, vektorová či 3D grafika.
Název v anglickém jazyce
Innovation of the FEP and SEP according to the present trends of ICT education in primary schools (part 2)
Popis výsledku anglicky
The article is a continuation of the article Innovation of FEP and SEP depending on current trends in ICT teaching at primary school, which was published in JTIE in 2018 and specifies the curriculum in terms of content, typical teaching examples and programs used in connection with the pu-blished model school educational program (SEP) for teaching computer science. The article also presents a proposal of the SEP for the educational area Use of digital technologies in the educational area Man and the World of Work, whose content is the creation and processing of multimedia, websi-te creation, raster and vector graphics.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
30-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—