Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43897776" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43897776 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2018/02/10.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2018/02/10.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.012" target="_blank" >10.5507/jtie.2018.012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje návrh školního vzdělávacího programu (ŠVP) sloužícího jako vzor pro výuku vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie na základních školách. Vzorový ŠVP byl vytvořen v souvislosti s novým rámcovým vzdělávacím programem (RVP) a v souladu se současnými žádoucími tendencemi ve vzdělávání, založenými mimo jiné na aktuálních možnostech využití moderních technologií. Návrh ŠVP se zabývá kompetencemi, kterých by měli žáci nabýt v oblastech základů algoritmizace, programování, robotiky a z toho vyplývajícím učivem, jež by mělo být na školách probíráno ve výuce ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation of the FEP and SEP according to the present trends of ICT education in primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article represents a draft of a School Education Programme (SEP), which is going to be used as an exemplary for the education of ICT in pri-mary schools. The exemplary SEP was created in connection with a new Framework Education Programme (FEP) and according to the present trends of ICT education, based on the possibilities of the usage of modern technologies. The reworked SEP deals with the knowledge expected for students to master and the resulting learning materials in the areas of algo-rithms, programming, robotics, which are supposed to be taught in schools during ICT lessons.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    73-93

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus