Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901999" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ v blokově orientovaném prostředí Scratch obsahuje sady žákovských listů, metodiky a pracovní soubory. Učebnice vede žáky za cíli sestavit program, číst a vyložit programový kód, ladit a opravit chyby sadou aktivit založených na konstruktivistickém přístupu k výuce, s aktivním žákem budujícím své poznání, s aktivitami objevování, řešení problémů, tvořivými a diskusními činnostmi, s projekty. Učebnice je zaměřena na budování pojmů jako blok, program, opakování, podmínka, procedura, událost, objekt, větvení, souřadnice, parametr, proměnná.

  • Název v anglickém jazyce

    Programming in Scratch for the 2nd grade of elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    Textbook for programming education at lower-secondary school in block oriented programming language Scratch. The book contains students&apos; papers, teachers&apos; methodology and work computer files. The textbooks leads students to the aim to sreate own program, read and explaint it, debug and correct mistakes through sets of activities following constructivist approach with ana ctive student building his knowledge. It contains activities like problem solving, heuristic and creative activities, projects, discussions. The textbook is concept oriented and these concepts are in the foreground: blocks and programs, loops, procedures, conditions, objects, events, branching, coordinates, parameters, variables

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů