Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy - rozšíření pro víceletá gymnázia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43902815" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43902815 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy - rozšíření pro víceletá gymnázia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učebnice navazuje na učebnici programování pro 2. stupeň ZŠ v blokově orientovaném prostředí Scratch; obsahuje sady žákovských listů, metodiky a pracovní soubory. Učebnice vede žáky za cíli sestavit program, číst a vyložit programový kód, ladit a opravit chyby sadou aktivit založených na konstruktivistickém přístupu k výuce, s aktivním žákem budujícím své poznání, s aktivitami objevování, řešení problémů, tvořivými a diskusními činnostmi, s projekty. Učebnice je zaměřena na budování pojmu výraz a jeho implemtnaci. Je určena nadaným žákůma a studentům gymnázií.

  • Název v anglickém jazyce

    Programming in Scratch for lower-secondary school - extension for a multiannual grammar school

  • Popis výsledku anglicky

    Textbook for programming education at lower-secondary school in block oriented programming language Scratch. The book contains students&apos; papers, teachers&apos; methodology and work computer files. The textbooks leads students to the aim to sreate own program, read and explaint it, debug and correct mistakes through sets of activities following constructivist approach with ana ctive student building his knowledge. It contains activities like problem solving, heuristic and creative activities, projects, discussions. The textbook is concept oriented and concept of expression is in the foreground of the additional chapter for gifted students to the original textbook published in 2020.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů