Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální realita ve škole – 21. století ve výuce zeměpisu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902151" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902151 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/151" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/151</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Virtuální realita ve škole – 21. století ve výuce zeměpisu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný vzdělávací systém prochází mnoha dynamickými proměnami. Stále větší důraz je kladen na digitální gramotnost a s tím spojené používání informačních technologií ve výuce, tedy i v zeměpise. Jednou z těchto technologií je virtuální realita, ke které začíná řada škol upínat svou pozornost. Tento text přináší pohled na to, jakým způsobem lze použít virtuální realitu ve výuce zeměpisu. Všímá si hlavních přínosů, ale také problémů, které zapojení této technologie přináší.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual reality in school – 21st century in geographi-cal education

  • Popis výsledku anglicky

    The current school system is undergoing many dynamic changes. Increas-ing emphasis is placed on digital literacy and the related use of information technology in education, including geography. One of these tools is virtual reality to which many schools are starting to turn their attention. This text gives an insight into how virtual reality can be used in geographical education. It describes the main ben-efits, but also problems that can occur while using this technology.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    20-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus