Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Don't Worry, Use ICT. Starting with ICT in teaching of English at the primary level.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43902466" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43902466 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obchod.wolterskluwer.cz/cz/don-t-worry-use-ict-aneb-zaciname-s-ict-ve-vyuce-anglictiny-na-1-stupni-zs.p6003.html" target="_blank" >https://obchod.wolterskluwer.cz/cz/don-t-worry-use-ict-aneb-zaciname-s-ict-ve-vyuce-anglictiny-na-1-stupni-zs.p6003.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Don't Worry, Use ICT. Starting with ICT in teaching of English at the primary level.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book meant for teachers of English is divided into four major parts. In the first part ICT is put info educational context in general and into the context of the curricular documents of the Czech Republic in particular. The theoretical part also deals with the opportunities of using ICT with primary school learners and with the development of the four language skills. The second part gives examples of activities with ICT in English classes, in the third part examples of full lessons are provided and the fourth part gives the teachers advice how to prepare the activities with technology.

  • Název v anglickém jazyce

    Don't Worry, Use ICT. Starting with ICT in teaching of English at the primary level.

  • Popis výsledku anglicky

    The book meant for teachers of English is divided into four major parts. In the first part ICT is put info educational context in general and into the context of the curricular documents of the Czech Republic in particular. The theoretical part also deals with the opportunities of using ICT with primary school learners and with the development of the four language skills. The second part gives examples of activities with ICT in English classes, in the third part examples of full lessons are provided and the fourth part gives the teachers advice how to prepare the activities with technology.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7676-013-4

  • Počet stran knihy

    92

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer ČR a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy