Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903087" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2021-1-123" target="_blank" >10.5817/PedOr2021-1-123</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je představit zkušenosti s realizací sebezkušenostních seminářů zaměřených na vedení skupiny prostřednictvím platformy MS Teams v době distanční výuky. Účastníci seminářů byli budoucí učitelky a učitelé v pregraduálním studiu na PF JU. V online prostředí si vyzkoušeli skupinové aktivity se zaměřením na vedení třídnických hodin a práci se skupinou jak z pozice účastníků aktivit vedených kolegy, tak z pozice toho, kdo skupinu vede. Své zkušenosti a postřehy měli možnost následně ve skupině sdílet a reflektovat. V článku popisujeme způsoby interakce a realizace skupinových aktivit „online“ a uvádíme reflexe studentů k seminářům.

  • Název v anglickém jazyce

    SELF-EXPERIENCE GROUPS FOR STUDENTS OF EDUCATION SCIENCES IN ONLINE ENVIROMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to present the experience with implementation of self-experience seminars focused on group leadership through the MS Teams platform during distance education. The participants of these seminars were teachers-to-be in undergraduate studies at Faculty of Education at University of South Bohemia. They tried out group activities with a focus on leading form periods and work with a group in the on-line environment. They were in both positions, either as participants in activities or as leaders of group activities. They had the opportunity to share and reflect on their experience and observations in the clasroom group. In the article we describe the ways of interaction and implementation of group activities &quot;on-line&quot; and we present the students&apos; reflections on the seminars.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    123-132

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus