Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903087" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2021-1-123" target="_blank" >10.5817/PedOr2021-1-123</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je představit zkušenosti s realizací sebezkušenostních seminářů zaměřených na vedení skupiny prostřednictvím platformy MS Teams v době distanční výuky. Účastníci seminářů byli budoucí učitelky a učitelé v pregraduálním studiu na PF JU. V online prostředí si vyzkoušeli skupinové aktivity se zaměřením na vedení třídnických hodin a práci se skupinou jak z pozice účastníků aktivit vedených kolegy, tak z pozice toho, kdo skupinu vede. Své zkušenosti a postřehy měli možnost následně ve skupině sdílet a reflektovat. V článku popisujeme způsoby interakce a realizace skupinových aktivit „online“ a uvádíme reflexe studentů k seminářům.
Název v anglickém jazyce
SELF-EXPERIENCE GROUPS FOR STUDENTS OF EDUCATION SCIENCES IN ONLINE ENVIROMENT
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to present the experience with implementation of self-experience seminars focused on group leadership through the MS Teams platform during distance education. The participants of these seminars were teachers-to-be in undergraduate studies at Faculty of Education at University of South Bohemia. They tried out group activities with a focus on leading form periods and work with a group in the on-line environment. They were in both positions, either as participants in activities or as leaders of group activities. They had the opportunity to share and reflect on their experience and observations in the clasroom group. In the article we describe the ways of interaction and implementation of group activities "on-line" and we present the students' reflections on the seminars.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
31
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
123-132
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—