Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fyzikální klasifikace pohybu Ozobotem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903702" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mfi.upol.cz/files/30/3003/mfi_3003_all.pdf" target="_blank" >https://mfi.upol.cz/files/30/3003/mfi_3003_all.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fyzikální klasifikace pohybu Ozobotem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje akční výzkum tvorby a ověření výukové aktivity zabývající klasifikací pohybu. Dominantním prvkem je programovatelná pomůcka - Ozobot. V konfrontaci s akčním výzkumem došlo ke konstatování, že Ozobot ve výuce klasifikace pohybů podporuje konstruktivistický, nikoliv jen transmisivní styl výuky. Využívá aktivizující metody, heuristickou metodu, problémové vyučování, zkušenostní učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Physical classification of motion by Ozobot

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes action research on the creation and validation of a learning activity dealing with motion classification. The dominant element is a programmable aid - Ozobot. Confronted with the action research, it was concluded that Ozobot supports a constructivist, not just a transmissive, style of teaching in motion classification. It uses activating methods, heuristic method, problem-based learning, experiential learning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika, fyzika, informatika

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    206-219

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus