Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reedukační efekt metody čtení Sfumato® na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905194" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905194 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV35_2022.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV35_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reedukační efekt metody čtení Sfumato® na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie předkládá výsledky dvouletého výzkumu, který ověřoval účinnost metody počátečního čtení Sfumato®-Splývavé čtení® na odstraňování diagnostikovaných dyslektických potíží žáků základních škol, kteří navštěvovali 2. až 5. ročník prvního stupně základní školy a u nichž byla diagnostikována dyslexie (dle DSM-5).

  • Název v anglickém jazyce

    Validating the Sfumato method of reading in primary school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a two-year study that verified the effectiveness of the Sfumato®-Flowing Reading® method of eliminating dyslexic problems in primary school students. Participants were primary school pupils who attended the 2nd to 5th grade of primary school who were diagnosed with dyslexia (according to DSM-5).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

    2336-8136

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    35

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    21-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus