Case study on distance teaching of practical course in school experiments subject
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905264" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905264 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0078254" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/5.0078254</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0078254" target="_blank" >10.1063/5.0078254</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Case study on distance teaching of practical course in school experiments subject
Popis výsledku v původním jazyce
The case study describes a distant approach to teaching the subject Practical Course in School Experiments at the time of the Covid-19 viral disease pandemic. Different approaches to restricted teaching during the summer semester of the 2019-2020 academic year, the winter semester, and the summer semester of 2020-2021 are discussed. These examples can be perceived as recommendations for other universities that have the same or similar subject in accredited fields of studies. What is discussed is how to design similar teaching and what elements can be used.
Název v anglickém jazyce
Case study on distance teaching of practical course in school experiments subject
Popis výsledku anglicky
The case study describes a distant approach to teaching the subject Practical Course in School Experiments at the time of the Covid-19 viral disease pandemic. Different approaches to restricted teaching during the summer semester of the 2019-2020 academic year, the winter semester, and the summer semester of 2020-2021 are discussed. These examples can be perceived as recommendations for other universities that have the same or similar subject in accredited fields of studies. What is discussed is how to design similar teaching and what elements can be used.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Didactic Transfer of Physics Knowledge Through Distance Education: DIDFYZ 2021
ISBN
978-0-7354-4341-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
AIP Publishing LLC
Místo vydání
Melville, New York
Místo konání akce
Terchová, Slovakia
Datum konání akce
13. 10. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—