Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Case study on distance teaching of practical course in school experiments subject

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905264" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905264 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0078254" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/5.0078254</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0078254" target="_blank" >10.1063/5.0078254</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Case study on distance teaching of practical course in school experiments subject

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The case study describes a distant approach to teaching the subject Practical Course in School Experiments at the time of the Covid-19 viral disease pandemic. Different approaches to restricted teaching during the summer semester of the 2019-2020 academic year, the winter semester, and the summer semester of 2020-2021 are discussed. These examples can be perceived as recommendations for other universities that have the same or similar subject in accredited fields of studies. What is discussed is how to design similar teaching and what elements can be used.

  • Název v anglickém jazyce

    Case study on distance teaching of practical course in school experiments subject

  • Popis výsledku anglicky

    The case study describes a distant approach to teaching the subject Practical Course in School Experiments at the time of the Covid-19 viral disease pandemic. Different approaches to restricted teaching during the summer semester of the 2019-2020 academic year, the winter semester, and the summer semester of 2020-2021 are discussed. These examples can be perceived as recommendations for other universities that have the same or similar subject in accredited fields of studies. What is discussed is how to design similar teaching and what elements can be used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didactic Transfer of Physics Knowledge Through Distance Education: DIDFYZ 2021

  • ISBN

    978-0-7354-4341-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AIP Publishing LLC

  • Místo vydání

    Melville, New York

  • Místo konání akce

    Terchová, Slovakia

  • Datum konání akce

    13. 10. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku