Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Current Status of Technical Education at the 2nd Stage of Primary Schools in the South Bohemia Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905301" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905301 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.conferences-scientific.cz/file/9788088203308" target="_blank" >https://www.conferences-scientific.cz/file/9788088203308</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Current Status of Technical Education at the 2nd Stage of Primary Schools in the South Bohemia Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on an overview study that deals with the mapping of technical education teaching at the 2nd grade of primary school, especially from the teacher&apos;s point of view. The described conclusions are supported by a comprehensive questionnaire survey that took place at classical elementary schools in the South Bohemian Region. In the end, graphs are shown that summarize the responses of most schools to the questions asked and thus underline the conclusions of the study.

  • Název v anglickém jazyce

    The Current Status of Technical Education at the 2nd Stage of Primary Schools in the South Bohemia Region

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on an overview study that deals with the mapping of technical education teaching at the 2nd grade of primary school, especially from the teacher&apos;s point of view. The described conclusions are supported by a comprehensive questionnaire survey that took place at classical elementary schools in the South Bohemian Region. In the end, graphs are shown that summarize the responses of most schools to the questions asked and thus underline the conclusions of the study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of IAC in Vienna 2022: Global Education, Teaching and Learning (IAC-GETL)

  • ISBN

    978-80-88203-30-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    159-164

  • Název nakladatele

    Czech Institute of Academic Education z.s.

  • Místo vydání

    Praha, Česká republika

  • Místo konání akce

    Vídeň, Rakousko

  • Datum konání akce

    9. 12. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku