Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching photosynthesis in the ditigal age: STEM inquiry-based learning activity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43906904" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43906904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2023/09/ConferenceProceedings_PBE2022_final.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2023/09/ConferenceProceedings_PBE2022_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching photosynthesis in the ditigal age: STEM inquiry-based learning activity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the teaching of photosynthesis of aquatic plants among lower secondary school studets of 9th grade. Study is aimed on the impact of STEM inuiry-based learning activity supported by the use of digital measuring device – optical oxygen sensor. Some misconceptions regarding photosynthesis of aquatic plants were detected in the investigation. Students&apos; attitudes towards different innovative approaches to teaching were monitored in a pretest/posttest questionnaire survey.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching photosynthesis in the ditigal age: STEM inquiry-based learning activity

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the teaching of photosynthesis of aquatic plants among lower secondary school studets of 9th grade. Study is aimed on the impact of STEM inuiry-based learning activity supported by the use of digital measuring device – optical oxygen sensor. Some misconceptions regarding photosynthesis of aquatic plants were detected in the investigation. Students&apos; attitudes towards different innovative approaches to teaching were monitored in a pretest/posttest questionnaire survey.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL05000150" target="_blank" >TL05000150: Biomasa v trvale udržitelné krajině: digitální platforma pro výuku fotosyntézy ve vodě a na souši k poznání úlohy rostlin v krajině</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Project-based and other student-activation strategies and issues in science education XX, Conference proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    2695-0626

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    136-143

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    001328097000015