Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koučování, vize, poslání a podniková kultura podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00007578" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00007578 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koučování, vize, poslání a podniková kultura podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vazbou mezi koučováním a tvorbou vize, posláním a podnikové kultury podniku. Prvním krokem strategického řízení je bezesporu sestavení vize a poslání podniku. Velice užitečnou metodou přitom může být využití metody koučování, která manažerovi umožňuje podívat se na budoucnost podniku v širších souvislostech. Na základě vize a poslání pak může být vytvářena žádoucí podniková kultura, která usnadňuje šíření sdílených myšlenek a komunikaci vytyčených cílů v podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Coaching, vision, mission and corporate culture

  • Popis výsledku anglicky

    The article is interested in connection between coaching and creating of vision, mission and corporate culture. The first step of strategic management is /without question/ making of vision and organizational mission. Through this process, coaching couldbe very useful methods, because it make manager possible to see the future of company in wider context. On grounds of vision and organizational mission could be ideas form into corporate culture. Desired corporate culture facilitate distribution of shared ideas and comunication of strategic objectives in company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06044" target="_blank" >2E06044: Manažerský audit jako nástroj podpory trvale udržitelného rozvoje malého a středního podnikání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inproforum 2007 : Inovace-Podniky-Regiony-Organizace : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, České Budějovice 27.-28. listpadu 2007

  • ISBN

    978-80-7394-016-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    466-474

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku