Koučování, vize, poslání a podniková kultura podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00007578" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00007578 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koučování, vize, poslání a podniková kultura podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá vazbou mezi koučováním a tvorbou vize, posláním a podnikové kultury podniku. Prvním krokem strategického řízení je bezesporu sestavení vize a poslání podniku. Velice užitečnou metodou přitom může být využití metody koučování, která manažerovi umožňuje podívat se na budoucnost podniku v širších souvislostech. Na základě vize a poslání pak může být vytvářena žádoucí podniková kultura, která usnadňuje šíření sdílených myšlenek a komunikaci vytyčených cílů v podniku.
Název v anglickém jazyce
Coaching, vision, mission and corporate culture
Popis výsledku anglicky
The article is interested in connection between coaching and creating of vision, mission and corporate culture. The first step of strategic management is /without question/ making of vision and organizational mission. Through this process, coaching couldbe very useful methods, because it make manager possible to see the future of company in wider context. On grounds of vision and organizational mission could be ideas form into corporate culture. Desired corporate culture facilitate distribution of shared ideas and comunication of strategic objectives in company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06044" target="_blank" >2E06044: Manažerský audit jako nástroj podpory trvale udržitelného rozvoje malého a středního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inproforum 2007 : Inovace-Podniky-Regiony-Organizace : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, České Budějovice 27.-28. listpadu 2007
ISBN
978-80-7394-016-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
466-474
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—