Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie podnikání - společenská a sociální odpovědnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00007599" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00007599 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie podnikání - společenská a sociální odpovědnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem je strategií podnikání. Ve světe, kde značka a reputace jsou stále více chápány jako největší aktiva, CSR pomáhá budovat loajalitu a důvěru a ta přináší jednoznačně trvale udržitelný rozvoj a budoucnost. Zapojením CSR do podnikání je nejen vytvářen příspěvek ke zlepšování společnosti, podnikatelské subjekty se zviditeňují a tvoří si image.

  • Název v anglickém jazyce

    Business strategy - Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility is a business strategy. In a world where brand value and reputation are increasingly seen as a company's most valuable assets, CSR can build the loyalty and trust that ensure a bright the sustainable development and future. By integrating CSR into business, companies are not only making a contribution to a better society, they are recognized for doing so and build own reputation and goodwill.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06044" target="_blank" >2E06044: Manažerský audit jako nástroj podpory trvale udržitelného rozvoje malého a středního podnikání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Abstract of on International Academic Conference on INCREASING COMPETITIVENESS or Regional, National and International MarketsDevelopment - New Chalengess, 4-6. září 2007, VŠB-T Ostrava

  • ISBN

    978-80-248-1457-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku