Strategie podnikání - společenská a sociální odpovědnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00007599" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00007599 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie podnikání - společenská a sociální odpovědnost
Popis výsledku v původním jazyce
Společenská odpovědnost firem je strategií podnikání. Ve světe, kde značka a reputace jsou stále více chápány jako největší aktiva, CSR pomáhá budovat loajalitu a důvěru a ta přináší jednoznačně trvale udržitelný rozvoj a budoucnost. Zapojením CSR do podnikání je nejen vytvářen příspěvek ke zlepšování společnosti, podnikatelské subjekty se zviditeňují a tvoří si image.
Název v anglickém jazyce
Business strategy - Corporate Social Responsibility
Popis výsledku anglicky
Corporate Social Responsibility is a business strategy. In a world where brand value and reputation are increasingly seen as a company's most valuable assets, CSR can build the loyalty and trust that ensure a bright the sustainable development and future. By integrating CSR into business, companies are not only making a contribution to a better society, they are recognized for doing so and build own reputation and goodwill.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06044" target="_blank" >2E06044: Manažerský audit jako nástroj podpory trvale udržitelného rozvoje malého a středního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of Abstract of on International Academic Conference on INCREASING COMPETITIVENESS or Regional, National and International MarketsDevelopment - New Chalengess, 4-6. září 2007, VŠB-T Ostrava
ISBN
978-80-248-1457-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—