Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022015" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením r
Název v anglickém jazyce
Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR
Popis výsledku anglicky
Sustainability and Corporate Social Responsibility (CSR) has won on relevance recently. CSR is essentially a concept whereby companies decide voluntarily to contribute to a better society and a cleaner environment. This responsibility is expressed towards employees and more generally towards all the stakeholders affected by business and they in turn can influence its success. CSR is built on three pillars ? economical field, social field and environmental field. Long term and systematic application of principles of CSR helps the company build a positive reputation and goodwill with stakeholders and brings positive economic growth. Application of CSR to the food industry is very necessary because this industry has a big impact on the public health. Especially in the Czech Republic this connection with brewing industry is very interesting. Brewing industry was chosen because it is a very important part of Czech food industry and continues in the growth. Especially the export activities a
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
23. pivovarsko-sladařské dny
ISBN
978-80-86576-37-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
VÚPS
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
15. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—