Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022015" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením r

  • Název v anglickém jazyce

    Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR

  • Popis výsledku anglicky

    Sustainability and Corporate Social Responsibility (CSR) has won on relevance recently. CSR is essentially a concept whereby companies decide voluntarily to contribute to a better society and a cleaner environment. This responsibility is expressed towards employees and more generally towards all the stakeholders affected by business and they in turn can influence its success. CSR is built on three pillars ? economical field, social field and environmental field. Long term and systematic application of principles of CSR helps the company build a positive reputation and goodwill with stakeholders and brings positive economic growth. Application of CSR to the food industry is very necessary because this industry has a big impact on the public health. Especially in the Czech Republic this connection with brewing industry is very interesting. Brewing industry was chosen because it is a very important part of Czech food industry and continues in the growth. Especially the export activities a

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    23. pivovarsko-sladařské dny

  • ISBN

    978-80-86576-37-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VÚPS

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    15. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku