Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V POTRAVINÁŘSKÉM PRŮMYSLU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023553" target="_blank" >RIV/60461373:22340/10:00023553 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V POTRAVINÁŘSKÉM PRŮMYSLU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souvislosti s potravinářskými produkty a bezpečností potravin obecně jsou aktuální mnohá témata. Mezi nejpalčivější problémy patří bezpečnost potravin v oblasti dohledatelnosti šarží, mikrobiologická rizika a kontaminace škůdci či chemickými látkami škodícími lidskému organismu. Kromě bezpečnosti potravin se setkáváme s dalšími oblastmi zájmu a to především v souvislosti se vznikem závažných onemocnění při nevhodné či nadměrné konzumaci konkrétních potravin, tj. produktů potravinářského průmyslu.Výrobci potravin by si měli tyto negativní tendence ve společnosti uvědomit a modifikovat své produkty a svoje komunikační aktivity tak, aby nedocházelo k prohlubování negativních jevů. Z tohoto pohledu by měl nabývat na významu tzv. společensky odpovědný marketing (SRM, tj. Social Responsible Marketing), což je promítnutí principů CSR do konkrétní oblasti podnikové činnosti - marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN FOOD INDUSTRY

  • Popis výsledku anglicky

    "For the food industry, the same principles of social responsibility (CSR, ie the Corporate Social Responsibility) as for other industries. From the perspective of CSR is the industry specific nature of its output, ie product. For the food industry is undoubtedly an important ecological and economic aspects of CSR, but it is entirely specific to food products (food), have an immediate impact on the health of individuals and ultimately the health of entire populations. This fact seems to be a very important area of CSR in the food industry. As in other industries, food companies must address the impacts of their production on the environment in terms of energy consumption during manufacture and transport products, air and water pollution, waste management, CO2, etc..They should practice ethical behavior toward their partners and make a profit to avoid unfair practices, to behave responsibly with their employees and the communities in which the company operates. These areas are listed Ad

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XL. Symposium o nových směrech výroby a hodnocení potravin

  • ISBN

  • ISSN

    1802-1433

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VÚPP

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Skalský dvůr

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku