Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový výzkum rodinných firem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008420" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008420 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový výzkum rodinných firem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě řešení části výzkumného záměru MSM 6007665806 Zemědělské fakulty JU v Českých Budějovicích. Součástí projektu je realizace marketingového výzkumu rodinného podnikání v regionu jižních Čech. Výsledkem první etapy prací bylo sestavení monografie, která przentuje teoretická východiska rodinného podnikání.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing research in family business

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a part of entrances the marketing research of family business. This research was provided within the frame of project MSM 6007665806. Theoretic data of family business, limitation of family business, categoritation and problems of generation modification. Development of family business like a development of organization. Attained results, their interpretation and evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing v teórii, výskume

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    286

  • Strana od-do

    61-66

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku