Marketingový výzkum rodinných firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008420" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008420 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum rodinných firem
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vznikl na základě řešení části výzkumného záměru MSM 6007665806 Zemědělské fakulty JU v Českých Budějovicích. Součástí projektu je realizace marketingového výzkumu rodinného podnikání v regionu jižních Čech. Výsledkem první etapy prací bylo sestavení monografie, která przentuje teoretická východiska rodinného podnikání.
Název v anglickém jazyce
Marketing research in family business
Popis výsledku anglicky
This paper presents a part of entrances the marketing research of family business. This research was provided within the frame of project MSM 6007665806. Theoretic data of family business, limitation of family business, categoritation and problems of generation modification. Development of family business like a development of organization. Attained results, their interpretation and evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing v teórii, výskume
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
286
Strana od-do
61-66
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—