Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové trendy v brandingu a jejich využití

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008424" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové trendy v brandingu a jejich využití

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Politika značky označovaná jako "branding" představuje samostatný speciální úkol marketingu, který zajišťuje významným způsobem podporu a zvýšení prodeje a prosazení produktu na trhu. Značku lze v rámci komunikační strategie považovat za důležitou komponentu, která prochází všemi prvky marketingového, resp. prodejního mixu a je jednotícím a zastřešujícím prvkem všech marketingových aktivit. Z pohledu rozvoje jednotlivých regionu je prostor pro marketing v oblasti tzv. regionálních (destinačních) značek,které se začínají prosazovat i v českých podmínkách. Jde např. o značky "Vyrobeno v Beskydech", "Moravský kras regionální produkt", "Krkonoše regionální produkt", "Šumava originální produkt".

  • Název v anglickém jazyce

    New Trends in Branding and Their Exploitation

  • Popis výsledku anglicky

    The modern branding constitutes strategic and integrated system of analytic, planning, budget and implementation activities associated with brandmanaging. Succesful branding responds a right strategy of brandformation. In branding assert oneself new wayspaired with strategies of brandconnecting.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingu - Sborník vědeckého workshopu

  • ISBN

    978-80-7040-968-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    91

  • Strana od-do

    28-37

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku