Nové trendy v brandingu a jejich využití
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008424" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy v brandingu a jejich využití
Popis výsledku v původním jazyce
Politika značky označovaná jako "branding" představuje samostatný speciální úkol marketingu, který zajišťuje významným způsobem podporu a zvýšení prodeje a prosazení produktu na trhu. Značku lze v rámci komunikační strategie považovat za důležitou komponentu, která prochází všemi prvky marketingového, resp. prodejního mixu a je jednotícím a zastřešujícím prvkem všech marketingových aktivit. Z pohledu rozvoje jednotlivých regionu je prostor pro marketing v oblasti tzv. regionálních (destinačních) značek,které se začínají prosazovat i v českých podmínkách. Jde např. o značky "Vyrobeno v Beskydech", "Moravský kras regionální produkt", "Krkonoše regionální produkt", "Šumava originální produkt".
Název v anglickém jazyce
New Trends in Branding and Their Exploitation
Popis výsledku anglicky
The modern branding constitutes strategic and integrated system of analytic, planning, budget and implementation activities associated with brandmanaging. Succesful branding responds a right strategy of brandformation. In branding assert oneself new wayspaired with strategies of brandconnecting.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingu - Sborník vědeckého workshopu
ISBN
978-80-7040-968-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
91
Strana od-do
28-37
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—