Circular Beauty at Nafigate Cosmetics: balancing new brand concepts with growth through contract manufacturing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F22%3A00058253" target="_blank" >RIV/61384399:31120/22:00058253 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/TCJ-12-2021-0226/full/html" target="_blank" >https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/TCJ-12-2021-0226/full/html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1108/TCJ-12-2021-0226" target="_blank" >10.1108/TCJ-12-2021-0226</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Circular Beauty at Nafigate Cosmetics: balancing new brand concepts with growth through contract manufacturing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: brand strategy; brand image; brand identity; corporate strategy; circularity
Název v anglickém jazyce
Circular Beauty at Nafigate Cosmetics: balancing new brand concepts with growth through contract manufacturing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: brand strategy; brand image; brand identity; corporate strategy; circularity
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The CASE Journal
ISSN
1544-9106
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
835-848
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85165024849