Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011180" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oblasti produktů ekologického zemědělství. Preference jednotlivých zákaznických segmentů se navzájem významně neliší. Přesto lze říci, že mírně vyšší předpoklad nákupu biopotravin je u vyšších příjmových skupin a zákazníků a také u zákazníků s vyšším vzděláním. Velmi významným faktorem při výběru mezi konvenčními potravinami a produkty ekologického zemědělství stále zůstává cena. Role místních a regionálních značek je poměrně slabá. Regionální značky však přesto mohou do určité míry přispět k podpoře prodeje biopotravin.

  • Název v anglickém jazyce

    Buying Behaviour in the Field of Organic Farming in the View of Realization of Local Production

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with consumers? buying behaviour of products of the organic farming. Preferences of particular segments of costumers do not significantly defer one from another. Gently higher potential was found among higher income costumers and highereducation customers. Prices still remain a very important factor when choosing among conventional food and the products of organic farming. The role of local or regional brands is quite low. It seems to be, however, certain potential of use regional brands to promote the purchase of organic food.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Regionální trh potravin

  • ISBN

    978-80-86266-18-3

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    196

  • Název nakladatele

    Nakladatelství JIH

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly