Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011180" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011180 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oblasti produktů ekologického zemědělství. Preference jednotlivých zákaznických segmentů se navzájem významně neliší. Přesto lze říci, že mírně vyšší předpoklad nákupu biopotravin je u vyšších příjmových skupin a zákazníků a také u zákazníků s vyšším vzděláním. Velmi významným faktorem při výběru mezi konvenčními potravinami a produkty ekologického zemědělství stále zůstává cena. Role místních a regionálních značek je poměrně slabá. Regionální značky však přesto mohou do určité míry přispět k podpoře prodeje biopotravin.
Název v anglickém jazyce
Buying Behaviour in the Field of Organic Farming in the View of Realization of Local Production
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with consumers? buying behaviour of products of the organic farming. Preferences of particular segments of costumers do not significantly defer one from another. Gently higher potential was found among higher income costumers and highereducation customers. Prices still remain a very important factor when choosing among conventional food and the products of organic farming. The role of local or regional brands is quite low. It seems to be, however, certain potential of use regional brands to promote the purchase of organic food.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Regionální trh potravin
ISBN
978-80-86266-18-3
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Nakladatelství JIH
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—