Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak spotřebitelé vnímají regionální značku a její využití v oblasti biopotravin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114112" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114112 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak spotřebitelé vnímají regionální značku a její využití v oblasti biopotravin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možností vytvoření a využití regionální značky potravin jako komunikačního nástroje. Představuje výsledky dotazníkového šetření a akceptaci regionální značky spotřebiteli na různých produktech. Seznamuje s preferovaným a důležitostí původu potravin a ostatních výrobků a z hlediska spotřebitelů diskutuje následky zavedení regionální značky. Dále článek diskutuje povědomí respondentů o biopotravinách a preference českých, zahraničních a regionálních biopotravin. Zabývá se uplatněním regionální značky biopotravin

  • Název v anglickém jazyce

    How consumers perceive regional brand and its use in the organic food sphere

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the possibility of creating and usage of regional food brand as a communication tool. The outcome of a survey is presented along with the acceptance of regional brand by the consumers. Preferences among consumers and the importancethey see in a regional brand introduction are outlined and the results of such step discussed. Further, the article encompasses the perception of organic food and regional, national or foreign preference when choosing organic food. The possible use of aregional organic brand is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizacia a jej socialno-ekonomicke dosledky 2007

  • ISBN

    978-80-969742-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    243-249

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žiline

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Rajecke Teplice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku