Regionální značka potravin jako nástroj rozvoje regionu a loajality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108637" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální značka potravin jako nástroj rozvoje regionu a loajality
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možností vytvoření a využití regionální značky potravin jako komunikačního nástroje. Sleduje potřeby producentů a akceptaci značky spotřebiteli. Dále článek diskutuje vnímání biopotravin a značky bio.
Název v anglickém jazyce
Regional food brands - tool to a successful region development and consumer loyalty
Popis výsledku anglicky
The article discusses the possibility of creating and usage of regional food brand as a communication tool. It looks at the needs of producers and acceptability of the brand to consumers. Further, the article encompasses the perception of organic food and organic brand.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Management, economics and business development in the new european conditions
ISBN
978-80-7204-532-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
100-100
Název nakladatele
Akademické nakladatelství CERM
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—