Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální značka potravin jako nástroj rozvoje regionu a loajality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108637" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální značka potravin jako nástroj rozvoje regionu a loajality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možností vytvoření a využití regionální značky potravin jako komunikačního nástroje. Sleduje potřeby producentů a akceptaci značky spotřebiteli. Dále článek diskutuje vnímání biopotravin a značky bio.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional food brands - tool to a successful region development and consumer loyalty

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the possibility of creating and usage of regional food brand as a communication tool. It looks at the needs of producers and acceptability of the brand to consumers. Further, the article encompasses the perception of organic food and organic brand.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management, economics and business development in the new european conditions

  • ISBN

    978-80-7204-532-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    100-100

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku