Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012357" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012357 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o výuce kombinatoriky na gymnáziu s využitím nové moderní technologie ? interaktivní tabule. V loňském roce mi bylo umožněno odučit kombinatoriku nestandardně, podstatně atraktivněji. Jak výuka probíhala a zda-li měl tento výukový procespozitivní vliv na pochopení látky, o tom všem je tento příspěvek.
Název v anglickém jazyce
Using an interactive whiteboard in teaching mathematics
Popis výsledku anglicky
The article deals with high school teaching of combinatorics using modern technologies ? interactive boards. Last school year I had the opportunity to teach combinatorics in a non-standard, more attractive way. This article describes how the classes ranand discusses whether this approach to teaching had a positive impact on understanding the topic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konference "Dva dny s didaktikou matematiky"
ISBN
978-80-7290-483-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—