Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012357" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o výuce kombinatoriky na gymnáziu s využitím nové moderní technologie ? interaktivní tabule. V loňském roce mi bylo umožněno odučit kombinatoriku nestandardně, podstatně atraktivněji. Jak výuka probíhala a zda-li měl tento výukový procespozitivní vliv na pochopení látky, o tom všem je tento příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    Using an interactive whiteboard in teaching mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with high school teaching of combinatorics using modern technologies ? interactive boards. Last school year I had the opportunity to teach combinatorics in a non-standard, more attractive way. This article describes how the classes ranand discusses whether this approach to teaching had a positive impact on understanding the topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konference "Dva dny s didaktikou matematiky"

  • ISBN

    978-80-7290-483-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku