Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012400" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika řízení lidských zdrojů a její vliv na kvalitu služeb je pro podniky, působící nejen v pohostinství, zásadní. Podstatou tohoto příspěvku je shrnutí závěrů průzkumu, který byl proveden v roce 2008 v restauraci XY. Hlavním cílem tohoto příspěvku bylo specifikovat vybrané aspekty řízení lidských zdrojů, ovlivňujících kvalitu služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku v pohostinství. Pro bližší zkoumání byly využity dva vlastní strukturované dotazníky. Výsledkem průzkumu bylo zjištění informací o vnímání úrovně služeb v pohostinství zákazníky a jejich poskytovateli, údaje o konfrontaci názorů na standard řízení lidských zdrojů v malém podniku mezi zaměstnanci a jejich vedoucím.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of services, human resources management in hotel industry

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of human resources management that influence the quality of services is fundamental for companies operating not only in the hotel industry. This article presents the main conclusions of research, of which aim was to deal with some aspects of human resources management that influence the quality of the offered services in specific conditions of a small firm in the hotel industry. The research was provided in 2008 in restaurant XY. For closer investigation of these issues were used two own structured questionnaires. This research provided information how guests and service providers perceive the quality of services, on the other hand confrontation of attitude to standard of the human resources management in the small firm among the manager andhis employees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inproforum Junior 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní doktorské vědecké konference, České Budějovice, 26. listopadu 2010

  • ISBN

    978-80-7394-226-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku