Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012400" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika řízení lidských zdrojů a její vliv na kvalitu služeb je pro podniky, působící nejen v pohostinství, zásadní. Podstatou tohoto příspěvku je shrnutí závěrů průzkumu, který byl proveden v roce 2008 v restauraci XY. Hlavním cílem tohoto příspěvku bylo specifikovat vybrané aspekty řízení lidských zdrojů, ovlivňujících kvalitu služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku v pohostinství. Pro bližší zkoumání byly využity dva vlastní strukturované dotazníky. Výsledkem průzkumu bylo zjištění informací o vnímání úrovně služeb v pohostinství zákazníky a jejich poskytovateli, údaje o konfrontaci názorů na standard řízení lidských zdrojů v malém podniku mezi zaměstnanci a jejich vedoucím.
Název v anglickém jazyce
Quality of services, human resources management in hotel industry
Popis výsledku anglicky
The issue of human resources management that influence the quality of services is fundamental for companies operating not only in the hotel industry. This article presents the main conclusions of research, of which aim was to deal with some aspects of human resources management that influence the quality of the offered services in specific conditions of a small firm in the hotel industry. The research was provided in 2008 in restaurant XY. For closer investigation of these issues were used two own structured questionnaires. This research provided information how guests and service providers perceive the quality of services, on the other hand confrontation of attitude to standard of the human resources management in the small firm among the manager andhis employees.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inproforum Junior 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní doktorské vědecké konference, České Budějovice, 26. listopadu 2010
ISBN
978-80-7394-226-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—