Constructivist Use of Business Simulators in Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012424" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Constructivist Use of Business Simulators in Education
Popis výsledku v původním jazyce
The goal of this paper is to define and propose a model of possible use of business simulators to support education in constructivism sense and with a respect to revised Bloom's taxonomy of learning objectives. This model is particularly focused on re-construction of prior partial knowledge using the falsification approach.
Název v anglickém jazyce
Constructivist Use of Business Simulators in Education
Popis výsledku anglicky
The goal of this paper is to define and propose a model of possible use of business simulators to support education in constructivism sense and with a respect to revised Bloom's taxonomy of learning objectives. This model is particularly focused on re-construction of prior partial knowledge using the falsification approach.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Communications of the IBIMA
ISSN
1943-7765
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—