MODEL VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ INTENZITY NA SILNICÍCH I. TŘÍD JIHOČESKÉHO KRAJE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882268" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882268 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MODEL VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ INTENZITY NA SILNICÍCH I. TŘÍD JIHOČESKÉHO KRAJE
Popis výsledku v původním jazyce
Dopad automobilové dopravy zaznamenává (bez nadsázky) každý z nás. Při denní dojížďce do zaměstnání, dovolené, volnočasových aktivit atd. účastníci silničního provozu zaznamenávají určitou úroveň intenzity dopravy. Úroveň intenzity je zásadní pro délku času stráveného na cestě, tedy prostorového přemístění účastníků dopravního systému. Konkrétně se zpravidla jedná o nepřímo úměrný vztah intenzity a času. Příspěvek se zabývá modelem měření optimální intenzity na silnicích I. třídy navrženou na základě normy ČSN 73 6101- Projektování silnic a dálnic. Na základě navrženého modelu jsou silnice I. tříd na území Jihočeského kraje prozkoumány a jsou vypočítány hodnoty intenzit a přetížení silnic.
Název v anglickém jazyce
THE MODEL OF CALCULATION OF TRAFFIC VOLUME ON ROADS 1ST CLASS IN THE SOUTH BOHEMIAN REGION
Popis výsledku anglicky
The impact of automobile transport is recognised (without exaggeration) by every one of us. At daily commuting to the work, holidays, free time-time activities and so on traffic participant register certain level traffic volume. Level of volume is fundamental for speed of participant's relocation, from time or speed perspective. Concretely generally there is inverse proportional relation between intensity and time. Paper deals with methodology measuring optimum intensity on roads I. classes designed onthe grounds Standards ČSN 73 6101- Projecting roads and motorways. On the basic of designed model the roads 1st class in the South Bohemian region are researched and traffic volumes are calculated and also over load of roads.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
143-151
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—