Výuka předmětu Podnikání a obchodování na internetu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882904" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882904 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka předmětu Podnikání a obchodování na internetu
Popis výsledku v původním jazyce
Předmět Podnikání a obchodování na internetu byl vyučován formou přednášky, ukončení bylo formou zápočtu zpravidla po odevzdání zadané seminární práce pojednávající např. o business plánu zvoleného podnikání apod. Naším cílem bylo zatraktivnit tento předmět a přiblížit jej více praxi. Provedli jsme úpravu tak, aby studenti získali konkrétní představu o vytváření příslušných podnikatelských plánů, byli schopni provádět hodnocení, srovnávání různých přístupů k elektronickému obchodu, měli představu o možných platebních operacích a jejich zabezpečení, případně sami provádět implementaci nebo tvorbu aplikací zaměřených na elektronický obchod. V rámci inovace předmětu jsme implementovali testovací elektronický obchod (typu B2C). Tento elektronický obchod jevyužíván studenty ve cvičení při provádění praktických činností, a to od definice podnikatelského plánu až k realizaci e-obchodu. Byly vytvořeny materiály pro cvičení, které využívají tohoto testovacího elektronického obchodu.
Název v anglickém jazyce
The education of the subject E-commerce
Popis výsledku anglicky
In the course of innovation, we have implemented a test e-commerce (B2C). This e-shop is used by students in exercises and practical activities, which range from the definition of a business plan to implementation of a e-commerce. Materials were createdfor exercises that use this test e-commerce We created also new teaching materials. Students learn on the basis of this material how you they can transact business on the Internet, what are the requirements for e-business (B2C), how to incorporate e-commerce into the business plan, what are the technological possibilities of what it means in terms of distribution, what is the difference in business between with tangible and intangible products, what are marketing opportunities and the ways of customer support within the trade and other components of e-commerce. Achieved results are consistent with our expectations. Students work on specific projects, they use implemented B2C e-commerce. Their motivation and approach to the subject is gr
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika 2011
ISBN
978-80-7375-520-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
18-19
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Svratka
Datum konání akce
17. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—