Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka předmětu Podnikání a obchodování na internetu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882904" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka předmětu Podnikání a obchodování na internetu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmět Podnikání a obchodování na internetu byl vyučován formou přednášky, ukončení bylo formou zápočtu zpravidla po odevzdání zadané seminární práce pojednávající např. o business plánu zvoleného podnikání apod. Naším cílem bylo zatraktivnit tento předmět a přiblížit jej více praxi. Provedli jsme úpravu tak, aby studenti získali konkrétní představu o vytváření příslušných podnikatelských plánů, byli schopni provádět hodnocení, srovnávání různých přístupů k elektronickému obchodu, měli představu o možných platebních operacích a jejich zabezpečení, případně sami provádět implementaci nebo tvorbu aplikací zaměřených na elektronický obchod. V rámci inovace předmětu jsme implementovali testovací elektronický obchod (typu B2C). Tento elektronický obchod jevyužíván studenty ve cvičení při provádění praktických činností, a to od definice podnikatelského plánu až k realizaci e-obchodu. Byly vytvořeny materiály pro cvičení, které využívají tohoto testovacího elektronického obchodu.

  • Název v anglickém jazyce

    The education of the subject E-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    In the course of innovation, we have implemented a test e-commerce (B2C). This e-shop is used by students in exercises and practical activities, which range from the definition of a business plan to implementation of a e-commerce. Materials were createdfor exercises that use this test e-commerce We created also new teaching materials. Students learn on the basis of this material how you they can transact business on the Internet, what are the requirements for e-business (B2C), how to incorporate e-commerce into the business plan, what are the technological possibilities of what it means in terms of distribution, what is the difference in business between with tangible and intangible products, what are marketing opportunities and the ways of customer support within the trade and other components of e-commerce. Achieved results are consistent with our expectations. Students work on specific projects, they use implemented B2C e-commerce. Their motivation and approach to the subject is gr

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informatika 2011

  • ISBN

    978-80-7375-520-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    18-19

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    17. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku