The Level of Marketing Management in high-quality Hotels: A Case Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43895281" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43895281 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Level of Marketing Management in high-quality Hotels: A Case Study
Popis výsledku v původním jazyce
The goal of this work was to gain general overview of actual approaches to marketing management in the sphere of multi/transnational corporations and sole traders; besides of creating the theoretical summary of foreign trade and marketing. Secondary goal was to execute case study on specific companies ? hotel Radisson Blu Alcron, Prague and the Hotel Rose, Czech Krumlov ? to determine the level of marketing management in high-quality hotels.
Název v anglickém jazyce
The Level of Marketing Management in high-quality Hotels: A Case Study
Popis výsledku anglicky
The goal of this work was to gain general overview of actual approaches to marketing management in the sphere of multi/transnational corporations and sole traders; besides of creating the theoretical summary of foreign trade and marketing. Secondary goal was to execute case study on specific companies ? hotel Radisson Blu Alcron, Prague and the Hotel Rose, Czech Krumlov ? to determine the level of marketing management in high-quality hotels.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings CITEM 2011
ISBN
978-80-7394-366-0
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
61-74
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
Tábor
Datum konání akce
7. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—