Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Level of Marketing Management in high-quality Hotels: A Case Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43895281" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43895281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Level of Marketing Management in high-quality Hotels: A Case Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this work was to gain general overview of actual approaches to marketing management in the sphere of multi/transnational corporations and sole traders; besides of creating the theoretical summary of foreign trade and marketing. Secondary goal was to execute case study on specific companies ? hotel Radisson Blu Alcron, Prague and the Hotel Rose, Czech Krumlov ? to determine the level of marketing management in high-quality hotels.

  • Název v anglickém jazyce

    The Level of Marketing Management in high-quality Hotels: A Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this work was to gain general overview of actual approaches to marketing management in the sphere of multi/transnational corporations and sole traders; besides of creating the theoretical summary of foreign trade and marketing. Secondary goal was to execute case study on specific companies ? hotel Radisson Blu Alcron, Prague and the Hotel Rose, Czech Krumlov ? to determine the level of marketing management in high-quality hotels.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings CITEM 2011

  • ISBN

    978-80-7394-366-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    61-74

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    Tábor

  • Datum konání akce

    7. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku