Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43883862" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43883862 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Malé a střední podniky hrají významnou roli při vytváření pracovních příležitostí a všeobecně působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V současné době existuje několik pohledů na to jak klasifikovat malý nebo střední podnik. Záleží na tom, k čemu klasifikace slouží. Pro účely výzkumu GAJU 068/2010/S byly podniky rozděleny dle počtu zaměstnanců. Cílem výzkumu je charakterizovat hlavní podnikové procesy, kterými se malé a střední podniky zabývají a upřesnit nejvýznamnější ukazatele, kterými jsou zajišťovány. Částečné výsledky tohoto výzkumu jsou prezentovány v tomto článku, zaměřujeme se na současnou situaci a trendy v oblasti marketingových procesů ta jak je vidí představitelé malých a středních firem v Jihočeském regionu.

  • Název v anglickém jazyce

    CURRENT STATUS AND FUTURE TRENDS IN MARKETING PROCESSES FROM THE PERSPECTIVE OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN SOUTH REGION

  • Popis výsledku anglicky

    Small and medium-sized enterprises play an important role in creating jobs and generally acts as a factor of social stability and economic development. Currently, there are several views on how to classify a small or medium enterprise. It depends on whatthe classification serves. For research purposes GAJU 068/2010/S have been divided by number of employees . The aim of the research is to characterize the main business processes, which are small and medium enterprises engaged and specify the most important indicators, which are catered for. Partial results of this research are presented in this article , we focus on the current situation and trends in marketing processes that are seen as representatives of small and medium-sized businesses in the South region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-5875-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    363-374

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Valtice

  • Datum konání akce

    20. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku