SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43883862" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43883862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU
Popis výsledku v původním jazyce
Malé a střední podniky hrají významnou roli při vytváření pracovních příležitostí a všeobecně působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V současné době existuje několik pohledů na to jak klasifikovat malý nebo střední podnik. Záleží na tom, k čemu klasifikace slouží. Pro účely výzkumu GAJU 068/2010/S byly podniky rozděleny dle počtu zaměstnanců. Cílem výzkumu je charakterizovat hlavní podnikové procesy, kterými se malé a střední podniky zabývají a upřesnit nejvýznamnější ukazatele, kterými jsou zajišťovány. Částečné výsledky tohoto výzkumu jsou prezentovány v tomto článku, zaměřujeme se na současnou situaci a trendy v oblasti marketingových procesů ta jak je vidí představitelé malých a středních firem v Jihočeském regionu.
Název v anglickém jazyce
CURRENT STATUS AND FUTURE TRENDS IN MARKETING PROCESSES FROM THE PERSPECTIVE OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN SOUTH REGION
Popis výsledku anglicky
Small and medium-sized enterprises play an important role in creating jobs and generally acts as a factor of social stability and economic development. Currently, there are several views on how to classify a small or medium enterprise. It depends on whatthe classification serves. For research purposes GAJU 068/2010/S have been divided by number of employees . The aim of the research is to characterize the main business processes, which are small and medium enterprises engaged and specify the most important indicators, which are catered for. Partial results of this research are presented in this article , we focus on the current situation and trends in marketing processes that are seen as representatives of small and medium-sized businesses in the South region.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
ISBN
978-80-210-5875-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
363-374
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Valtice
Datum konání akce
20. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—