Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885802" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885802 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj podnikání jde ruku v ruce s rozvojem společnosti, přičemž prosperita podniků je stále více vnímána, že jde na úkor široké veřejnosti. Nové tisíciletí přineslo celou řadu konceptů, které úspěch podnikání propojují naopak s podporou společnosti podštítem udržitelnosti, který umožňuje uspokojovat potřeby současné generace, aniž by toto privilegium bylo znemožněno pro generace budoucí. Silně propagovaným směrem je společenská odpovědnost podniku, která je v posledních letech vnímána spíše jako společenská udržitelnost a odpovědnost. Naopak nově prosazovaným je směr vytváření sdílené hodnoty, který udržitelnost vidí v řešení sociálních problémů jako příležitostí pro podnikání. Cílem příspěvku je popsat vybrané udržitelné směry strategického managementu; společenskou odpovědnost podniku a vytváření sdílené hodnoty, jejich komparace z hlediska základních charakteristik, aplikace v podnikové praxi a na základě jejich propojení navržení schématu základních prvků a jejich vazeb pro aplik

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate social responsibility & Creating shared value

  • Popis výsledku anglicky

    The development of business goes hand in hand with the society development and the business success is still more and more perceived as going at the expense of the public at large. New century brought a lot of concepts, which support success of businesslinked with support of society under label of sustainability that allows to satisfy needs of current generations without disabling of this privilege to the future generations. Strongly promote direction is corporate social responsibility, which is currently rather perceived as social sustainability and responsibility. Newly promote direction is creating shared value, which perceive sustainability in solving of social problems as business opportunities. The aim of this paper is to describe selected directions of sustainability in strategic management; corporate social responsibility and creating shared value, compare them in point of view of basic characteristic, application in business practice and on the basic of their link suggest sch

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference INPROFORUM 2013

  • ISBN

    978-80-7394-440-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    47-52

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    7. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku