Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885802" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885802 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty
Popis výsledku v původním jazyce
Rozvoj podnikání jde ruku v ruce s rozvojem společnosti, přičemž prosperita podniků je stále více vnímána, že jde na úkor široké veřejnosti. Nové tisíciletí přineslo celou řadu konceptů, které úspěch podnikání propojují naopak s podporou společnosti podštítem udržitelnosti, který umožňuje uspokojovat potřeby současné generace, aniž by toto privilegium bylo znemožněno pro generace budoucí. Silně propagovaným směrem je společenská odpovědnost podniku, která je v posledních letech vnímána spíše jako společenská udržitelnost a odpovědnost. Naopak nově prosazovaným je směr vytváření sdílené hodnoty, který udržitelnost vidí v řešení sociálních problémů jako příležitostí pro podnikání. Cílem příspěvku je popsat vybrané udržitelné směry strategického managementu; společenskou odpovědnost podniku a vytváření sdílené hodnoty, jejich komparace z hlediska základních charakteristik, aplikace v podnikové praxi a na základě jejich propojení navržení schématu základních prvků a jejich vazeb pro aplik
Název v anglickém jazyce
Corporate social responsibility & Creating shared value
Popis výsledku anglicky
The development of business goes hand in hand with the society development and the business success is still more and more perceived as going at the expense of the public at large. New century brought a lot of concepts, which support success of businesslinked with support of society under label of sustainability that allows to satisfy needs of current generations without disabling of this privilege to the future generations. Strongly promote direction is corporate social responsibility, which is currently rather perceived as social sustainability and responsibility. Newly promote direction is creating shared value, which perceive sustainability in solving of social problems as business opportunities. The aim of this paper is to describe selected directions of sustainability in strategic management; corporate social responsibility and creating shared value, compare them in point of view of basic characteristic, application in business practice and on the basic of their link suggest sch
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference INPROFORUM 2013
ISBN
978-80-7394-440-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
47-52
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
7. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—