Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885821" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení je
Název v anglickém jazyce
Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment
Popis výsledku anglicky
Each enterprise has its own specific culture. If the corporate culture is set appropriately, it has a positive influence not only on the employees, but also on the customers, and it affects corporate strategy and supports the enterprise's aims achievement as well. Last but not least, desirable dimensions of corporate culture are the factor of the prosperity of the enterprise in the local and global environment. The care about corporate culture becomes an important trend in today's global society for these reasons. The article has been created within the project of the Grant Agency of the University of South Bohemia numbered GAJU 039/2013/S ?Human resources management of small and medium-sized enterprises?. The article has been based on the data obtained during the preliminary research of this project. Our article deals with selected aspects of corporate culture in small and medium-sized enterprises within the defined region. The main aim of this paper is identification, analysis and ev
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí optikou roku 2013
ISBN
978-80-245-1959-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
98-108
Název nakladatele
Vysoká škola ekonomická v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—