Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovační potenciál Jihočeského kraje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43886642" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43886642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovační potenciál Jihočeského kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základem monografie Inovační potenciál Jihočeského kraje je výzkum, který její autoři uskutečnili ve vybraných firmách. V první části své práce nejprve vymezili problematiku inovace jako nástroj zvyšování efektivity činnosti firem, zachytili její hlavnírysy a obecně vymezili inovační nástroje v podmínkách současného života a potřeb firem i spotřebitelů. Druhá část monografie uvádí výsledky rozsáhlého průzkumu vnímání inovace v mnoha jejích aspektech mezi pracovníky výrobních a obchodních firem Jihočeského kraje. Zde jsou zachyceny jak objektivní parametry inovačních procesů, uplatňované ve vybraných firmách, tak i subjektivní chápání potřeb inovace, možností jejího uplatňování a význam jejího dopadu na hospodářské výsledky, na uplatnění na trhu i na možnosti rozvoje.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation potential of the South Bohemian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The scientific monograph "Innovation Potential of the South Bohemian Region" is grounded on a survey effectuated by the authors in chosen companies. The first part of the book introduces the problems of the innovation as a tool of increasing the efficiency of the action of a company. Authors presented main outlines of this topic and provided general definitions of particular innovation tools in conditions of the present life and with respect to the needs of both companies and consumers. The second partof the book acquaints readers with the results of a large survey on the perception of the innovation in its various aspects among the staff of producers and trading companies in the South Bohemian Region. The analysis has identified the objective parameters of the innovation processes that are put into effect in the surveyed companies. Likewise, the analysis has allowed the authors to describe the subjective perception of the needs of an innovation; possibilities of the implementation of

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-86266-72-5

  • Počet stran knihy

    95

  • Název nakladatele

    Nakladatelství JIH

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy