Inovační potenciál Jihočeského kraje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43886642" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43886642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovační potenciál Jihočeského kraje
Popis výsledku v původním jazyce
Základem monografie Inovační potenciál Jihočeského kraje je výzkum, který její autoři uskutečnili ve vybraných firmách. V první části své práce nejprve vymezili problematiku inovace jako nástroj zvyšování efektivity činnosti firem, zachytili její hlavnírysy a obecně vymezili inovační nástroje v podmínkách současného života a potřeb firem i spotřebitelů. Druhá část monografie uvádí výsledky rozsáhlého průzkumu vnímání inovace v mnoha jejích aspektech mezi pracovníky výrobních a obchodních firem Jihočeského kraje. Zde jsou zachyceny jak objektivní parametry inovačních procesů, uplatňované ve vybraných firmách, tak i subjektivní chápání potřeb inovace, možností jejího uplatňování a význam jejího dopadu na hospodářské výsledky, na uplatnění na trhu i na možnosti rozvoje.
Název v anglickém jazyce
Innovation potential of the South Bohemian Region
Popis výsledku anglicky
The scientific monograph "Innovation Potential of the South Bohemian Region" is grounded on a survey effectuated by the authors in chosen companies. The first part of the book introduces the problems of the innovation as a tool of increasing the efficiency of the action of a company. Authors presented main outlines of this topic and provided general definitions of particular innovation tools in conditions of the present life and with respect to the needs of both companies and consumers. The second partof the book acquaints readers with the results of a large survey on the perception of the innovation in its various aspects among the staff of producers and trading companies in the South Bohemian Region. The analysis has identified the objective parameters of the innovation processes that are put into effect in the surveyed companies. Likewise, the analysis has allowed the authors to describe the subjective perception of the needs of an innovation; possibilities of the implementation of
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86266-72-5
Počet stran knihy
95
Název nakladatele
Nakladatelství JIH
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS knihy
—