Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam marketingu v konkurenčním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43889930" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43889930 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam marketingu v konkurenčním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou významu a využívání marketingové činnosti v různých firmách, organizacích či institucích, působících v konkurenčním prostředí. Dále charakterizuje, jak je v těchto podnicích tato činnost chápána, jakými nástroji je realizována a proč je v některých firmách kladen důraz na analýzu konkurence, jako náhradu za marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    The Importence of Marketing in a Competitive Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with problems of marketing in firms, organizations and institutions in a competitive environment. It is focused on the issue of how the firms understand marketing, how this activity is implemented and which tools are used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a finance 2013 Trade and Finances 2013

  • ISBN

    978-80-213-2383-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    122 - 126

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    18. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku