Význam marketingu v konkurenčním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43889930" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43889930 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam marketingu v konkurenčním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou významu a využívání marketingové činnosti v různých firmách, organizacích či institucích, působících v konkurenčním prostředí. Dále charakterizuje, jak je v těchto podnicích tato činnost chápána, jakými nástroji je realizována a proč je v některých firmách kladen důraz na analýzu konkurence, jako náhradu za marketing.
Název v anglickém jazyce
The Importence of Marketing in a Competitive Environment
Popis výsledku anglicky
The article deals with problems of marketing in firms, organizations and institutions in a competitive environment. It is focused on the issue of how the firms understand marketing, how this activity is implemented and which tools are used.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a finance 2013 Trade and Finances 2013
ISBN
978-80-213-2383-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
122 - 126
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
18. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—