Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění marketingu ve firmách v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012308" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012308 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění marketingu ve firmách v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou využívání marketingové činnosti v některých firmách na území České republiky. Jedná se nejen o výrobní firmy, ale i o podniky poskytující služby. Charakterizuje, jak některé firmy chápou pojem marketing a jak přistupují k jeho využívání ve svých firmách. Dále odkrývá, jakým způsobem marketingovou činnost realizují a jaký význam této činnosti přisuzují.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Marketing Companies in The Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the use of marketing activities in some firms in the Czech Republic. It is not only manufacturing companies but also companies providing services. Characterized as some companies understand the concept of marketing and how to access to use it in their companies. Further reveals how the marketing activities undertaken and the importance attributed to this activity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus