Uplatnění marketingu ve firmách v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012308" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012308 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění marketingu ve firmách v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou využívání marketingové činnosti v některých firmách na území České republiky. Jedná se nejen o výrobní firmy, ale i o podniky poskytující služby. Charakterizuje, jak některé firmy chápou pojem marketing a jak přistupují k jeho využívání ve svých firmách. Dále odkrývá, jakým způsobem marketingovou činnost realizují a jaký význam této činnosti přisuzují.
Název v anglickém jazyce
Application of Marketing Companies in The Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The article deals with the use of marketing activities in some firms in the Czech Republic. It is not only manufacturing companies but also companies providing services. Characterized as some companies understand the concept of marketing and how to access to use it in their companies. Further reveals how the marketing activities undertaken and the importance attributed to this activity.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—