Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Tremendous Impact of Social Media to Utilize Marketing Potential

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F15%3A00087150" target="_blank" >RIV/00216224:14560/15:00087150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Tremendous Impact of Social Media to Utilize Marketing Potential

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nowadays it might be quite difficult to imagine the web page that exists solely without the direct or indirect link to Facebook, LinkedIn, Twitter or some other social network. One of the most important tasks on companys schedule in 21st century is the viral presence, which mostly means the presence on social networks. This is applicable only for companies that want to be successful on the market. How is that influencing marketing campaigns? How much companies actually need to be active to increase thevisits on their web sites? Is it possible to achieve the regular visits and views without social networks? These were the questions which authors have been tackling for some time already. In order to reach the target market and answer the research question as accurate as possible, authors have taken their blog as a case study and the platform to run the experiment. Reason behind is the easiness of information accessibility and the control over the frequencies of updates.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Tremendous Impact of Social Media to Utilize Marketing Potential

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays it might be quite difficult to imagine the web page that exists solely without the direct or indirect link to Facebook, LinkedIn, Twitter or some other social network. One of the most important tasks on companys schedule in 21st century is the viral presence, which mostly means the presence on social networks. This is applicable only for companies that want to be successful on the market. How is that influencing marketing campaigns? How much companies actually need to be active to increase thevisits on their web sites? Is it possible to achieve the regular visits and views without social networks? These were the questions which authors have been tackling for some time already. In order to reach the target market and answer the research question as accurate as possible, authors have taken their blog as a case study and the platform to run the experiment. Reason behind is the easiness of information accessibility and the control over the frequencies of updates.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY 2015: Digital Life

  • ISBN

    9788081057793

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    129-137

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku